MY BIGGEST CRUSH

 photo Chloeacute faye_zpsrj8ywp9z.jpg

Nu troede man nok det skulle handle om drenge og kærlighed, men nej! Det skal handle om noget endnu bedre – nemlig, tasker! Eller dvs. en bestemt taske jeg har været forelsket i, i flere måneder nu. Det er Chloés ‘Faye’ taske. Især den store model. Den er unik og klassisk på samme tid. Jeg ved ikke hvad der er ved den, men den er bare gudesmuk jo!

 photo Faye_zps0cff3fv8.jpg

Og se lige hvor smukt bloggeren Chiara Ferragni bærer sin taske! Men jeg må sukke længe efter denne skønhed, for prisen hænger simpelthen ikke sammen med min økonomi. Suk!

OUTFIT: A LITTLE BIT OF LACE

 photo IMG_7055_zpstmhbim43.jpg

 photo IMG_7023_zpsoypr6md5.jpg

 photo IMG_7013_zpsgqfqtbx2.jpg

 photo IMG_7041_zpsnkvtr12n.jpg
Frakke: Monki, T-shirt: HER Lace bh: Pieces, Jeans: HER Støvler: Roots, Solbriller: Ray-Ban

Dette er et outfit fra en anden dag. Meget simpelt, men med de der lækre detaljer, som f.eks. med bh’en fra Pieces. Støvlerne fra Roots er jeg helt vild med. De har en meget lille hæl, da jeg ikke har brug for ekstra højde med mine 173 cm, men alligevel giver det bare en helt anden kropsholdning. Jeg er vild med den mørkegrønne farve i form af jakken. Det er noget der virkelig har fanget mig denne sæson – den der skovgrønne farve, hvis man kan kalde den det. Den hiver lige det ellers sorte outfit en tand højere op.

ASOS SALE FAVORITES

 photo tumblr_nww5bkcycr1rnb5qeo1_540_zpsbusfhwog.jpg
1. HER 2. HER 3. HER 4. HER 5. HER 6. HER 7. HER 8. HER 9. HER 10. HER 11. HER 12. HER 13. HER

Har I set asos har en masse efterårslækkerier på tilbud? Der er hele 25% på udvalgte items! Jeg har lavet en lille collage med mine favoritter, jeg har fundet inde under udsalget. Jeg synes især, der er en masse lækkert 70’er inspireret, som jo stadig er total in. Der er også en masse lækre striktrøjer derinde, som er perfekte til det koldere vejr. Måske der bliver klikket en ting eller to hjem…

OUTFIT: BURNT ORANGE

 photo IMG_7206_zpsywqvnagj.jpg

 photo IMG_7255_zpspqiqnb3j.jpg

 photo IMG_7212_zpsrg0utjms.jpg

 photo IMG_7220_zpsgjfttgfh.jpg

 photo IMG_7230_zpsaoc0sp4z.jpg

 photo IMG_7231_zpsx5179pe2.jpg
Cardigan: HER (farven udsolgt online), Jeans: HER Top: HER (udsolgt online), Sneakers: HER Ur: Bering, Solbriller: Ray-ban

Dagens outfit er et typisk ‘mig’ outfit. Det er meget simpelt, men også meget behageligt, og det er noget jeg føler mig godt tilpas i. De to sidstnævnte ting er det vigtigste for mig, når jeg til daglig arbejder i en børnehave. Selvom det er behageligt, synes jeg dog stadig at det er ret cool og ‘effortless’. Altså at man ser smart ud, uden egentlig at prøve. Derudover er jeg vild med mine sneakers fra Nike (Air Max 2015), som jeg købte for en lille måneds tid siden. De er helt vildt dejlige at have på, men jeg synes også at de er ret fede og kan gøre meget ved et outfit. De er også ret fede til ankelkorte jeans, som jeg har på her, og får det til at se ret sporty ud. Den ribbede top med mockneck tilføjer nogle fine minimalistiske detaljer til outfittet, synes jeg.

MY FITNESSROUTINE

Jeg vil i det her indlæg fortælle og forklare lidt om min fitnessrutine. Til at starte med vil jeg bare lige sige, at jeg ikke er nogen ekspert inden for området, men bare interesserer mig for det og så elsker jeg at træne (styrketræning). Dette er bare hvad, der fungerer for mig og min krop.
Jeg har nogle problemer med min ryg, hvilket jeg også går til fysioterapeut med. Det betyder at jeg ikke må træne min ryg tungt med få gentagelser, som jeg plejede at gøre. Jeg plejede også at dyrke mere frivægte, men min fysioterapeut har anbefalet mig at holde mig lidt til maskiner når det kommer til ryggen. Hun har også anbefalet mig ikke at træne bryst, pga. den holdning jeg har. Førhen trænede jeg fullbody med alle de store basale øvelser, men nu har jeg tilpasset min træning, så den passer til min krop. Jeg har to forskellige træningspas (a og b) og træner cirka 4 gange i ugen. Dog kan jeg godt lide at variere min træning, så det er altså ikke altid 100 % som jeg har skrevet. Derudover dyrker jeg cardio/intervaltræning også cirka 4 gange i ugen.

 photo fitnessrutine 2_zpsx7ytmahl.jpg

Denne dag ser der ikke ud til at være så meget på programmet, og det er fordi jeg her kører squats. Foruden opvarmningen kører jeg cirka 8 sæt og derfor tager det ret lang tid og er ret hårdt –  og derfor er der altså ikke så mange forskellige øvelser under dette træningspas. Mit mål med squatten er at blive stærkere. Derfor kører jeg først let med flere gentagelser, men jo højere op i vægt, jo færre gentagelser. Den eneste anden benøvelse jeg laver, er calf extentions. Grunden til at jeg ikke laver flere benøvelser, er fordi jeg synes mine ben er rimelig godt med og derfor ikke ønsker at øge min muskelmasse i underkroppen. Det er under dette træningspas, jeg tilføjer noget af det jeg ikke anser som ligeså vigtigt, f.eks. mave.

 photo fitnessrutine_zpseok2frr5.jpg

Denne dag træner jeg skulder, ryg og biceps. Under pulldowns varrierer jeg for det meste mellem to forskellige håndtag – et hvor jeg holder bredt, og et hvor jeg holder smalt. Så jeg kører 3 sæt med hver, dvs. i alt 6 sæt. Når jeg bruger den med det smalle greb, træner jeg automatisk mine biceps. Derfor har jeg lagt bicep træningen denne dag. Jeg kører hammercurls fremfor bicepcurls, fordi jeg har en gammel skade i mit højre håndled, der gør at jeg ikke så godt kan lave den øvelse.

Keep in mind at jeg overhovedet ikke er ekspert, men dette fungerer for mig. Jeg er dog altid interesseret i at høre hvis nogen har nogle råd eller eventuelle ændringer i programmet. Jeg håber det var interessant at læse!

Older posts